Blue Pueblo & pinterest

1 jún

Elcsábultam és van pinterestem! Ott is körül lehet nézni, de sokkal érdekesebb/szebb/jobb a Blue Pueblo fotóblog, amit pinteresten keresztül találtam! / Couldn’t resist anymore, I’ve got a pinterest account. You can check that too, but I recommend checking this photo blog called Blue Pueblo I found via pinterest. Enjoy!

Ide kattintva olvashatod el az új blogon. / Click here to read it on my new blog.

xoxo Dorie

2 hozzászólás to “Blue Pueblo & pinterest”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Pinterest: kipróbáltam / liked it – tried it « The WORLD is MINE - augusztus 19, 2012

    […] Közhírré tettem, amikor végül elcsábultam és regisztráltam Pinterestre. Azóta serényen gyűjtögetek és nézelődöm és lényegében csak cseszem el az időm ezerrel, de legalább egészen meg tudtam eddig állni, hogy tényleg mindent kitűzzek a táblácskáimra. (Itt megjegyzem: lehet jönni és követni, ha nem is az összes táblám, de azokat amelyek tetszenek.) […]

  2. Pinterest: kipróbáltam / liked it – tried it #2 | The WORLD is MINE - március 16, 2013

    […] meglepetésemre, egészen kontroll alatt tudom tartani a Pinterestezésemet. Amikor elcsábultam és regisztráltam, akkor egy darabig – valószínűleg az újdonság varázsa miatt – állandóan a […]

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT! / What do YOU think?

