koncert / concert: Kőhegyi Dávid et al

1 máj

A Voice-ból ismert Kőhegyi Dávid koncertjén jártam. És igen, ő még a Red Hot Chili Peppers számait is eladja nekem… mármint NEKEM, RHCP-t. Tényleg. / I’ve been to the concert of an old friend Dávid Kőhegyi, who got in the first season of Hungarian Voice.

Ide kattintva olvashatod el. / Click here to read it.

xoxo Dorie

2 hozzászólás to “koncert / concert: Kőhegyi Dávid et al”

Trackbacks/Pingbacks

  1. New Insanity | The WORLD is MINE - május 7, 2013

    […] Az előző bejegyzésben elmélkedtem az megváltozott felállásban játszó Csakis Funk együttes új nevéről. Csak eddig kellett várni, születése után alig pár hónappal a keresztelő is megvolt. Üdvözöljétek (és kedveljétek) a New Insanity-t. […]

  2. New | The WORLD is MINE - június 18, 2013

    […] Az előző bejegyzésben elmélkedtem az megváltozott felállásban játszó Csakis Funk együttes új nevéről. Csak eddig kellett várni, születése után alig pár hónappal a keresztelő is megvolt. Üdvözöljétek (és kedveljétek) a New-t. […]

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT! / What do YOU think?

